Konferencja prasowa organizatora, sponsora i zespołu Pampeluna
2013-08-14
Do czego można wykorzystać pusty basen?
Podczas przerwy technologicznej wykonuje się szereg bardzo potrzebnych i poważnych prac związanych z polepszeniem jakości i komfortu usług dla odwiedzających basen klientów. Jest to kwestia nie podlegająca dyskusji, bo od jakości usług pływalni, będzie zależało to, czy klienci będą zadowoleni i czy będą licznie korzystać z oferty.
Jednak oprócz technicznego aspektu, warto inwestować w kapitał społeczny, do którego idealnym narzędziem są działania Public Relations. Aby relacje z lokalną społecznością były pozytywne i osiągały zamierzony cel, jakim jest przyciągnięcie coraz szerszej i większej grupy użytkowników, pływalnie planują i realizują szereg dopełniających usługę podstawową wydarzeń (zajęcia grupowe, imprezy tematyczne, zawody itp.). Dzięki takim działaniom, ośrodki basenowe i sportowe mogą liczyć na większą frekwencję, a co za tym idzie na zwiększenie przychodów.
Aby zbudować dobre relacje z potencjalnymi i obecnymi klientami, warto czasami zaskoczyć nietypowym pomysłem, który dzięki swojej specyfice można szeroko wypromować, pamiętając, że dzięki temu budujemy także dobry wizerunek firmy.
Z taką propozycją wyszedł do mieszkańców regionu Zarząd Obiektów Sportowych w Koszalinie, który podczas przerwy technologicznej na sportowym basenie, zaplanował koncert znanego z ciężkiego brzmienia zespołu Pampeluna. Nie byłoby w tym nic nietypowego, gdyby nie miejsce, w którym impreza się odbędzie. Otóż w pustej niecce basenu w jego najgłębszej części zainstalują się muzycy, dla których taka sceneria będzie też doskonałą okazją do nakręcenia zdjęć do najnowszego teledysku.
Wczoraj została zorganizowana konferencja prasowa z organizatorem, sponsorem oraz przedstawicielami zespołu, od której zaczęła się intensywna promocja tego wydarzenia. Miejsce konferencji mocno zaintrygowało przedstawicieli mediów, którzy musieli zejść po drabinkach do nieczynnego basenu. Dzięki temu kampania promocyjna ruszyła z zamierzonym efektem zaskoczenia i zaciekawienia, a atmosfera podczas konferencji była naprawdę bezcenna.
ZOS założył, że na imprezie nie chce zarabiać - chce, aby to zdarzenie miało bardziej wydźwięk społeczny, niźli ekonomiczny. Jednak, aby nie dopłacać do imprezy, pozyskano strategicznego sponsora, który jak na miejsce przystało, działa w branży technologii basenowych. Ponieważ firma Anchem jest także firmą ekspercką naszego portalu, tym bardziej jest nam miło o tym zdarzeniu wspomnieć. Koncert odbędzie się 23-go sierpnia o godz. 20:30 na basenie miejskim przy ul. Głowackiego. Wstęp za okazaniem bezpłatnych zaproszeń, które będą dostępne w kilku wyznaczonych miejscach.
Autor: D. Protasiewicz Basenprof
Materiały: Basenprof