Foto TT Soft
Pozyskanie reklamodawców nie jest prostym zadaniem, bo miejsca na plakaty czy ulotki w obiektach nie ma zbyt wiele. Poza tym często nie wygląda to estetycznie, gdy trzeba takie reklamy przyklejać na ścianach.
Alternatywą dla takich rozwiązań jest inteligentny system Editems stworzony z myślą o obiektach i ich klientach poszukujących innowacyjnych, eleganckich i elastycznych sposobów promocji, reklamy oraz dostarczania informacji.
Editems to sposób na dotarcie do określonych odbiorców z przygotowaną treścią, informacją lub innego rodzaju przekazem przy wykorzystaniu ekranu telewizyjnego. System zawiera oprogramowanie digital signage, które obsługuje monitory reklamowe oraz innego rodzaju wyświetlacze elektroniczne, na których mogą być prezentowane i dowolnie modyfikowane treści.
Oprogramowanie typu digital signage wykorzystywane jest przez różnego rodzaju firmy i instytucje a coraz częściej można spotkać je także w obiektach basenowych. Jego możliwości są niemal nieograniczone, co otwiera inwestorom nowe sposoby na rozwijanie działalności reklamowej i promocyjnej.
Podstawą systemu są monitory reklamowe, które wykazują wiele zalet i korzyści zarówno dla obiektu, jak i samych reklamodawców.
Zalety systemu
Największą zaletą programu jest uniwersalność zastosowania - Editems może być wykorzystany do przekazywania treści reklamowych i promocyjnych, ale także do prezentacji towaru, informowania, przypominania. Równocześnie nie ma ograniczeń co do miejsc, w których może być stosowany. Usytuowanie monitora w pobliżu kas sprawi, że przekaz trafi do wszystkich kupujących bilety wstępu. To ważna informacja dla potencjalnych reklamodawców, którym zależy na jak największej liczbie odbiorców.
To także idealne rozwiązanie informacyjne dla obiektu. Na ekranie wyświetlą się wszystkie ważne informacje dotyczące kwestii regulaminowych, czy stanu obiektu (np. o czasowym wyłączeniu niektórych atrakcji wodnych, jednej z niecek basenowych, awariach itp.), dzięki czemu klienci nie będą mieć zastrzeżeń, że nie wiedzieli o niektórych chwilowych niedogodnościach i nie mogli skorzystać z pełnej oferty.
Na ekranach można wyświetlać informacje o aktualnych promocjach obiektu – obsługa kas nie zawsze ma czas i możliwość informowania każdego klienta o nowej, lub specjalnej ofercie a dzięki informacji na ekranie klienci otrzymają takie powiadomienie i będą mogli z takiej oferty skorzystać. Odpowiednio przygotowany przekaz z pewnością przyczyni się do zwiększenia sprzedaży np. karnetów, czy korzystania z systemu lojalnościowego.
Informacja poprzez digital signage to dobry sposób na informowanie o całej ofercie obiektu (pływalni, gastronomii, strefach Spa i rehabilitacyjnych, fitness itp.) a także o planowanych wydarzeniach i akcjach promocyjnych.
Ekrany są też bardzo przydatne w sytuacjach wzmożonego ruchu, gdy czas oczekiwania w kolejce jest wydłużony. Wtedy przekaz informacyjny spełnia rolę tzw. „wypełniacza czasu”.
Editems to:
- elegancja - nośnikiem przekazu są ekrany telewizyjne - eleganckie, trwałe, pasujące do każdego pomieszczenia (czego nie można powiedzieć o szybko niszczących się i wymagających częstej zmiany billboardach i plakatach)
- oszczędność - Editems to jednorazowy koszt zakupu oprogramowania i ekranu - wielokrotność stosowania i wiele możliwości użycia (minimalizuje to lub wyklucza całkowicie koszty ponoszone np. na drukowane materiały promocyjne)
- wielofunkcyjność: Editems może być tablicą ogłoszeń, rozkładem jazdy, rozpiską repertuaru wydarzeń, menu w restauracji, cennikiem, banerem reklamowy, prezentacją multimedialną, nośnikiem ważnych komunikatów i informacji
- wygoda - treści prezentowane na ekranach Editems można modyfikować, programować i planować ich publikację za pomocą tabletu, telefonu komórkowego, laptopa.
Korzyści
Dla reklamodawców podstawowymi argumentami do wykupienia reklamy w obiekcie będą przede wszystkim:
- szerokie spektrum odbiorców reklamy
- możliwość pozyskania sprofilowanego klienta
- estetyka przekazu reklamy
- możliwość modyfikacji i uaktualniania reklamy itp.
Co istotne dla zarządcy obiektu – dzięki reklamom ekranowym nie ma ograniczeń w ilości pozyskiwania reklamodawców, jak to ma miejsce w przypadku reklam plakatowych, gdzie podstawowym ograniczeniem jest brak odpowiedniej powierzchni przeznaczonej na afisze.
Najważniejsze korzyści dla obiektu:
- generowanie dodatkowego dochodu z reklam (pozyskanie reklamodawców jest dużo łatwiejsze niż przy tradycyjnym przekazie plakatowym)
- nieograniczona ilość reklam (co przekłada się na wielkość dodatkowego dochodu obiektu)
- zawsze bieżące informacje dla klientów obiektu (gwarancja, że klienci dowiedzą się o nowych promocjach i usługach dzięki czemu zwiększa się wielkość sprzedaży)
- skuteczna komunikacja z klientem (pozwala na wyeliminowanie nieporozumień i zredukowanie niezadowolenia klientów, przyczynia się do poprawy wizerunku obiektu)
- wypełnienie czasu oczekującym w kolejce (redukuje zniecierpliwienie klientów, przyczynia się do poprawy wizerunku obiektu).
Prezentacja systemu Editems: https://editems.pl/home.html?file=files/editems/pdf/editems_prezentacja.pdf
Producentem systemu Editems jest firma TT Soft.
Każdy system informatyczny przygotowany przez TT Soft jest odpowiednio dopasowany do oczekiwań i potrzeb klienta, a także do miejsca, w którym będzie użytkowany.
Zapewniamy Państwu inteligentne rozwiązania, które pozwolą Państwu promować swoją firmę w sposób kreatywny, nowoczesny, a przede wszystkim - skuteczny.
Więcej informacji: https://editems.pl/home.html