

Zapraszamy do udziału w konferencji szkoleniowej dla menedżerów obiektów Spa, oraz wszystkich, którzy planują poszerzyć swoją wiedzę i ofertę w zakresie prowadzenia stref Spa (baseny i saunaria). Gwarantujemy masę praktycznej wiedzy, narzędzi i rozwiązań, które pomogą Wam w zarządzaniu, zwiększaniu efektywności i tworzeniu ciekawej oferty.
Strefa Spa (baseny, saunaria) - chociaż stanowi integralną część każdego obiektu – powinna być zarządzana w sposób systemowy i wyspecjalizowany, a także działać zgodnie z normami i obowiązującymi przepisami prawa. Te czynniki umożliwią właścicielom i menedżerom osiąganie pożądanych efektów biznesowych (minimalizacja kosztów, zwiększenie rentowności, bezpieczeństwo dla klientów i kadry zarządzającej). Wychodząc naprzeciw zarządzającym i obecnym problemem związanym z kryzysem cen energii i mediów, Konferencja będzie przedstawiać możliwości obniżenia kosztów związanych z eksploatacją, co przyczyni się do znacznych oszczędności w funkcjonowaniu obiektu.
IV Konferencja HOTEL SPA BASENY I SAUNARIA to wyjątkowe i jedyne w Polsce wydarzenie, gdzie pozyskasz konkretną wiedzę branżową, dzięki której zarządzanie obiektem będzie łatwiejsze, zoptymalizowane i bardziej efektywne, a także nawiążesz konkretne kontakty biznesowe i spotkasz się z najlepszymi branżowymi ekspertami.
Listopadowa edycja konferencji będzie również możliwością do wzięcia udziału w debacie z menagerami hotelów SPA, przedstawicielami organizacji hotelarskich na temat obecnej sytuacji, potrzebach baraży i możliwościach rozwoju.
Zapraszamy również do wzięcia udziału w Spotkaniu Branżowym wraz z kolacją w dn. 29.11.2022r. (dzień przed konferencją). Jest to okazja do networkingu i porozmawiania na temat wyzwań i przyszłości branży.
Część szkoleniowa
- Oszczędności i optymalizacja kosztów funkcjonowania obiektu Spa
- Obowiązki właścicieli/zarządzających obiektów Spa wynikające z Ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych Dz.U. 2011 nr 208 poz. 1240, obowiązujące przepisy prawne jakie nakładają na obiekt Spa stosowne ustawy i rozporządzenia.
- Utrzymanie czystości – efektywność finansowa, bezpieczeństwo i wizerunek. Specjaliści z branży opowiedzą o stosowanych systemach, planach higieny i jak je wdrożyć w praktyce, a także stosowanie ciężkiej chemii basenowej, oraz odpowiednie szkolenie załogi i menedżerów.
- Zarządzanie saunarium – pomysły i rozwiązania na zwiększenie atrakcyjności oferty – branżowa wymiana doświadczeń.
- Strefa Spa i nowa rzeczywistość – wyzwania, szanse i zagrożenia.
Część seminaryjna
- Praktyczne i efektywne rozwiązania dla stref Spa
- Optymalizacja kosztów eksploatacji basenów i saun (wentylacja, technologia basenowa, ratownicy, nowoczesne systemy zarządzania)
- Innowacje i nowe trendy w branży
Część konsultacyjna
- Stanowiska konsultacyjne dostępne podczas całego dnia
- Ekspozycje rozwiązań i produktów dla basenów, saun i stref Wellness
- Najlepsi eksperci branżowi z dziedziny optymalizacji kosztów stref basenowych, projektowania, budowy i modernizacji, wyposażenia, prawa branżowego, obsługi ratowniczej, praktycy zarządzania (Aquaparki, strefy basenowe, saunaria) itp.
Tematy przewodnie to rozwiązania, produkty i usługi dla hotelowych stref Spa&Wellness:
- Ratownictwo wodne – fakty i mity
- baseny i atrakcje wodne
- saunaria
- zarządzanie strefami Spa
- inwestycja w rozwój pracowników i kadry menedżerskiej hoteli
- narzędzia systemowe wspierające sprzedaż i zarządzanie
- optymalizacja kosztów eksploatacyjnych
- bezpieczeństwo w strefach Spa i in.
W poprzedniej edycji licznie uczestniczyli właściciele i menedżerowie hoteli i obiektów Spa:

Podczas wydarzenia przedstawione zostaną ważne dla menedżerów hoteli Spa tematy m.in.:
- Zarządzanie strefami Spa – Jak zmieniał się rynek usług Spa w pandemicznej rzeczywistości? Funkcjonowanie obiektu Spa w niepewnych czasach.
- Specjalistyczne plany utrzymania czystości w strefie Spa hotelu - Jak zwiększyć efektywność pracy służby sprzątającej? Jak zapewnić bezpieczeństwo zdrowotne i zwiększyć komfort Gości? Jak zoptymalizować koszty generowane w niezbędnym procesie utrzymania higieny?
- Optymalizacja kosztów związanych z technologią basenową. Oprócz opłacalności dla hotelu i większego komfortu Gości, bardzo istotna jest obecnie ochrona środowiska – dzięki przedstawionym rozwiązaniom obiekt zdecydowanie wpisze się w trend, który wyróżni go na tle konkurencji i pozwoli na szeroką promocję w mediach (o takich inwestycjach się mówi!).
- Bezpieczeństwo w strefie basenowej w świetle przepisów prawnych - Jak zorganizować bezpieczeństwo w strefie basenowej? Jakie obowiązki ciążą na zarządzającym obiektem Spa? Na czym polega audyt bezpieczeństwa i jak go przeprowadzić? Jak zabezpieczyć się w razie wypadku/utonięcia? Jak ustrzec się przed odpowiedzialnością i konsekwencjami karnymi?
- Bezpieczeństwo i komfort Użytkowników strefy spa – opatentowane zabezpieczające rozwiązania technologiczne.
- Co jeszcze można zrobić, aby wyróżnić obiekt na tle konkurencji? Rozwiązania systemowe, technologiczne, architektoniczne i środowiskowe, innowacje produktowe, oraz narzędzia marketingowe aby:
# przyciągnąć konkretne grupy klienckie
# zwiększyć komfort Gości obiektu
# zoptymalizować koszty - Saunaria - Jak zwiększyć przychody z saunariów? Jak nimi zarządzać i jak wyszkolić na miejscu profesjonalnych saunamistrzów?
- Atrakcje wodne – Jak korzystnie zainwestować w wodną infrastrukturę? Jakie urządzenia wybrać aby uatrakcyjnić pobyt w hotelu Gościom?
- Mobilne baseny modułowe – To ekonomiczna propozycja zarówno na rozbudowę oferty w dużych obiektach, jak i dla małych, które nie mają zbyt dużo miejsca na atrakcje wodne. Te baseny cieszą się powodzeniem w coraz większej ilości obiektów – przyciągające uwagę, funkcjonalne i trwałe do zamontowania wewnątrz i na zewnątrz. To rozwiązanie zdecydowanie podniesie atrakcyjność każdego hotelu.
- Basen hotelowy na lata – Co warto wiedzieć szykując się do inwestycji? Co jest opłacalne? Jak szybko i efektywnie zmodernizować istniejącą infrastrukturę? Najnowsze technologie, trwałość, estetyka, oszczędności i zdrowie.
- Program Certyfikacji SAFE POOL jako potwierdzenie wdrożenia najwyższych standardów bezpieczeństwa w obiekcie Spa – Ochrona obiektu i Gości. Misja i edukacja w budowaniu świadomego użytkownika. Wykorzystanie znaków, jako doskonałe narzędzie marketingowe.
Termin: 30 listopada 2022r. (w godz. 9-16)
Miejsce: Kraków-Wieliczka - Centrum Hotelowo-Konferencyjne Hotel Lenart ****,
ul. G. Narutowicza 1
Miejsce: Kraków-Wieliczka - Centrum Hotelowo-Konferencyjne Hotel Lenart ****,
ul. G. Narutowicza 1



Organizator: Portal branży basenowej Basenprof

Partner Strategiczny Konferencji:
Zachodniopomorski Związek Przedsiębiorców i Pracodawców

Agencja Rozwoju Infrastruktury Basenowej

APE – Academy of Pool Experts

Polska Grupa Szkoleniowa Humanika

Przedstawiciele firm – rejestracja przez e-mail: marketing@basenprof.pl
Informacje:
Diana Sinkiewicz
tel. +48 604 557 481
e-mail: redakcja@basenprof.pl
Joanna Maląg
tel. +48 731 557 481
e-mail: portal@basenprof.pl
IV Konferencja HOTEL SPA BASENY I SAUNARIA: BEZPIECZENSTWO, ZARZĄDZANIE, EKSPOLATACJA
Rejestracja do dnia 23.11.2022r. Ilość miejsc ograniczona (decyduje kolejność zgłoszeń)
Uwaga: Wstęp wyłącznie po wcześniejszej rejestracji.
Zarejestruj się teraz (ilość miejsc ograniczona)!
Dołącz do jedynego w Polsce wydarzenia dedykowanego hotelowym strefom SPA!
W opłatę wliczony jest pełny zakres:
- udział w części seminaryjnej,
- udział w części szkoleniowej,
- konsultacje branżowe,
- pakiet uczestnika (insert, materiały drukowane, prezentacje w wersji elektronicznej)
- obiad,
- bar kawowy bez ograniczeń,
- parking w dniu konferencji.
Pola oznaczone znakiem * są obowiązkowe.
Po wysłaniu zgłoszenia na podany adres e-mail prześlemy fakturę, którą należy opłacić przelewem.
Wypełnienie formularza rejestracyjnego na konferencję jest jednoczesnym wyrażeniem zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych. Administratorem Państwa danych osobowych jest Polska Grupa Szkoleniowa Humanika - Wydawca portalu Basenprof. Państwa dane osobowe będą przetwarzane tylko w celach organizacyjnych związanych z prowadzoną korespondencją konferencyjną i nie będą udostępniane firmom i innym podmiotom. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z postanowieniami RODO i Polskimi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych.
Mają Państwo prawo do dostępu, lub zmiany treści swoich danych, lub usunięcia danych – w tym celu należy przesłać pisemną prośbę listem poleconym na adres: PGS Humanika ul. Jedności 4, 75-401 Koszalin.