
Zjeżdżalnia w Aquaparku Chełm - foto www.akwaparkchelm.pl
2016-10-17
Aquapark szuka aktorów
Aquapark Chełm otrzymał już decyzję nadzoru budowlanego zezwalającą na użytkowanie obiektu., która powinna uprawomocnić się już w tym tygodniu. Pływalnia dostała też homologację Polskiego Związku Pływackiego.
Teraz obiekt szykuje się do promocji. Jak przyznaje Zbigniew Mazurek prezes spółki Chełmski Park Wodny i Targowiska Miejskie zarządzającej Aquaparkiem, obiekt nie dysponuje dużym budżetem na reklamę, dlatego działania muszą być przemyślane. Liczy się dobry pomysł i tego chełmskiej spółce nie zabrakło – Aquapark chce nakręcić kilka spotów reklamowych, w których aktorami będą mieszkańcy miasta. Właśnie kończy się casting do filmików, które będzie można obejrzeć już na początku listopada. To świetny sposób na wypromowanie Aquaparku wśród potencjalnych użytkowników oraz na zaangażowanie ich w projekt. Spoty będą wyświetlane na początku seansów w kinach w regionie, w szkołach oraz na portalach społecznościowych.
Osobny filmik ma powstać w zaawansowanej technologii a jego autorami będą projektanci chełmskiego parku wodnego. Materiał ten będzie mógł być wykorzystywany na lekcjach informatyki w szkołach.
Ze względu na bliskie położenie z granicą, spółka będzie też promować Aquapark na Ukrainie. Temat obiektu został np. poruszony podczas spotkania delegacji urzędników z partnerskiego miasta Kowla z prezydent Chełma Agatą Fisz.
Oficjalny termin otwarcia obiektu nie jest jeszcze znany, ale jak twierdzi zarządca, chełmianie poznają go na pewno w ciągu najbliższych dni.
Teraz obiekt szykuje się do promocji. Jak przyznaje Zbigniew Mazurek prezes spółki Chełmski Park Wodny i Targowiska Miejskie zarządzającej Aquaparkiem, obiekt nie dysponuje dużym budżetem na reklamę, dlatego działania muszą być przemyślane. Liczy się dobry pomysł i tego chełmskiej spółce nie zabrakło – Aquapark chce nakręcić kilka spotów reklamowych, w których aktorami będą mieszkańcy miasta. Właśnie kończy się casting do filmików, które będzie można obejrzeć już na początku listopada. To świetny sposób na wypromowanie Aquaparku wśród potencjalnych użytkowników oraz na zaangażowanie ich w projekt. Spoty będą wyświetlane na początku seansów w kinach w regionie, w szkołach oraz na portalach społecznościowych.
Osobny filmik ma powstać w zaawansowanej technologii a jego autorami będą projektanci chełmskiego parku wodnego. Materiał ten będzie mógł być wykorzystywany na lekcjach informatyki w szkołach.
Ze względu na bliskie położenie z granicą, spółka będzie też promować Aquapark na Ukrainie. Temat obiektu został np. poruszony podczas spotkania delegacji urzędników z partnerskiego miasta Kowla z prezydent Chełma Agatą Fisz.
Oficjalny termin otwarcia obiektu nie jest jeszcze znany, ale jak twierdzi zarządca, chełmianie poznają go na pewno w ciągu najbliższych dni.
Autor: DiS – portal Basenprof
zamknij

Przeczytaj także
Solarne moduły hybrydowe: prąd i ciepła woda z jednego źródła

Solarne moduły hybrydowe to doskonałe rozwiązanie wszędzie tam, gdzie potrzebne są duże ilości ciepłej wody jak baseny, splash parki czy też wodne place zabaw.
Sprawdź, co warto wiedzieć o PVT.
Energię [...]
