Academy of Pool Experts - APE to jedyny w Polsce systemowy, certyfikowany program podnoszenia kompetencji zawodowych pracowników i kadry menedżerskiej branży pool / spa.
Program APE realizowany jest przez kadrę wykładowców - ekspertów z wieloletnim praktycznym doświadczeniem branżowym.
APE to kompleksowy zakres szkoleniowy dla pracowników wszystkich działów obiektu:
- kadra menedżerska
- dział obsługi klienta
- dział marketingu
- dział technologii
- dział utrzymania czystości
- zespoły ratownicze.
Wyedukowani i dobrze przygotowani pracownicy to:
- lepsza ekonomika, wydajność i efektywność pracy obiektu
- komfort i bezpieczeństwo dla zarządzających i klientów
- krok w nowoczesne zarządzanie i odpowiedź na nowe potrzeby rynku
Zostań członkiem Akademii APE
Informacje i zgłoszenia: tel. +48 794 557 481 e-mail: portal@basenprof.pl
Zarządzanie bezpieczeństwem stref basenowych
Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce
Zarządzanie utrzymaniem czystości
Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce
Obsługa Klienta i praca z „Trudnym Klientem” - warsztaty zamknięte w siedzibie Klienta
„NOWA JAKOŚĆ W OBSŁUDZE KLIENTA, PRACA Z "TRUDNYM" KLIENTEM”.
KOMPLEKSOWY PROGRAM SZKOLENIOWY DLA OBIEKTÓW BASENOWYCH / SPORTOWYCH.
INFORMACJE NT. WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH
Trwająca ponad 2 lata pandemia oraz obecna trudna sytuacja ekonomiczna i graniczna, zupełnie zmieniły rynek usług w Polsce i na świecie wymuszając stworzenie zupełnie nowej jakości obsługi klientów. Obiekty rekreacyjne, sportowe, hotelowe kierujące swoją ofertę do ogółu społeczności, zderzają się często z wieloma trudnymi sytuacjami na płaszczyźnie pracownik – klient. Są to sytuacje, które wymagają nieszablonowych rozwiązań. Szczególnie w obecnym czasie pracownicy są narażeni na stres i zmuszeni do szybkiego reagowania na roszczenia/zastrzeżenia coraz bardziej wymagających, a zarazem zestresowanych trudnymi czasami klientów.
Dlatego proponujemy szkolenie zaprojektowane specjalnie dla Państwa pracowników, dzięki któremu usystematyzują swoją wiedzę i nabędą nowe umiejętności czyniące ich osobami odpornymi na trudne sytuacje i pozwalające na skuteczne rozwiązywanie konfliktów. Dzięki temu wzrośnie zadowolenie Państwa Klientów a firma zyska kompetentnych, zaangażowanych i zmotywowanych pracowników.
Szkolenie pomoże rozpoznać motywy kierujące różnymi typami Klientów i nauczy, co pracownicy obiektu mogą zrobić, gdy znajdą się w trudnej sytuacji.
Aby efektywnie prowadzić sprzedaż i pozyskiwać nowych Klientów potrzebny jest dobry personel. Badania wskazują, że aby poprawić / utrzymać odpowiedni poziom obsługi, pracownicy powinni raz w roku przechodzić odpowiednie szkolenie. To pozwala na bieżące wprowadzanie nowej jakości i wprost przekłada się na zadowolenie klienta oraz bezpośrednie przychody przedsiębiorstwa.
ADRESACI I CELE
Dla kogo:
Pracownicy działów obsługi klienta, recepcji, kas, pracownicy służb sprzątających, ratownicy – czyli dla wszystkich osób mających bezpośredni kontakt z klientem.
Cel szkolenia:
METODOLOGIA I PROGRAM
Szkolenie realizowane jest w formie warsztatów metodą sekwencyjną. Ćwiczenia poprzedzone są wprowadzeniem do omawianych zagadnień. Pozwala to uczestnikom na skuteczne opanowanie technik postępowania w określonych działaniach. Szkolenie opiera się o studia przypadków, aby uczestnicy mieli możliwość rozwiązywania realnych i bezpośrednio dotyczących ich problemów.
Ramowy program szkolenia:
ZAKRES OFERTY I FINANSOWANIE:
Oferta zawiera:
Cena: 4.500 zł netto (+23% vat) za całą grupę pracowników – szkolenie zamknięte w siedzibie Klienta. (do ceny może zostać doliczony ewentualny koszt dojazdu i noclegu trenera)
Wykonawca:
Portal Basenprof / Polska Grupa Szkoleniowa Humanika – wydawca największego w Polsce portalu branży spa&pool, której eksperci to czołówka najlepszych, doświadczonych praktyków i specjalistów w branży pool.
WYKŁADOWCA:
Diana Sinkiewicz - Ekspert ds. badania rynku i strategii marketingowych, ekspert branży spa, trener biznesu (certyfikacja: Schenk Institute, akredytacja: PARP), socjolog, psycholog biznesu, wykładowca akademicki, redaktor naczelna największego w Polsce portalu branżowego www.basenprof.pl, dyrektor PGS Humanika, prezes Agencji Rozwoju Infrastruktury Basenowej, członkini Rady Konwentu Wydziału Nauk Ekonomicznych Politechniki Koszalińskiej, członkini Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku MŚP, wiceprezes Zachodniopomorskiego Związku Przedsiębiorców i Pracodawców.
Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu kapitałem ludzkim, zarządzaniu sprzedażą i marketingiem, projektowaniu sieci partnerskich, wprowadzaniem na rynek portali branżowych i in.
Autorka publikacji branżowych, prelegent instytucji wsparcia biznesu (m.in. PARP). Wraz z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi założyła Forum Infrastruktury Sportowej.
Od wielu lat pracuje, jako trener i doradca w projektach rozwojowych dla firm. Specjalizuje się w doradztwie i szkoleniach dla obiektów publicznych (hotele, pływalnie, Aquaparki).
Autorka programu P.O.Z. dla obiektów basenowych, koordynator projektu Academy of Pool Experts – podnoszenie kompetencji zawodowych pracowników i kadry menedżerskiej branży pool/spa.
Projekty specjalistyczne: wraz z branżowymi ekspertami prowadzi kompleksowy program doradczo-szkoleniowy dla obiektów sportowo-rekreacyjnych i hoteli spa audytując zgodność z wymogami prawa i procedurami, wdraża nowe modele zarządzania strefami spa (w tym zarządzanie bezpieczeństwem, czystością), optymalizuje koszty eksploatacji, wspiera obiekty na każdym etapie działania. Wdraża rozwiązania systemowe na rzecz wzrostu potencjału obiektów hotelarskich i sportowo-rekreacyjnych, przedstawia dobre praktyki w zarządzaniu strefami spa, jakością wody basenowej, reżimem sanitarnym w obiektach. Certyfikuje strefy basenowe. Prowadzi zespół specjalistów koordynujący projekty inwestycyjne stref spa.
Projekty miękkie: prowadzi warsztaty z komunikacji, budowania i zarządzania zespołem, psychologii sprzedaży, marketingu, obsługi klienta, budowania wizerunku, negocjacji i in.
Wsparcie rynku: buduje strategie marketingowe dla firm, zajmuje się badaniami rynku, działaniami marketingowymi, organizuje konferencje branżowe.
Projekty społeczne: wdraża projekty promujące aktywny wypoczynek na obszarach wodnych, edukację nt. bezpieczeństwa na obszarach wodnych, rozwija inicjatywy związane z aktywnym stylem życia różnych grup społecznych, w szczególności dzieci, seniorów i osób niepełnosprawnych.
Informacji szczegółowych można zasięgnąć bezpośrednio u wykładowcy:
Diana Sinkiewicz
Redaktor Naczelna portalu Basenprof
Ekspert ds. rynku Pool & Spa
Trener rozwoju osobistego, psycholog biznesu
Ekspert ds. marketingu i badań rynku
tel.: +48 604 557 481
e-mail: redakcja@basenprof.pl
JAK DZIAŁAMY?
INFORMACJE NT. WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH
Trwająca ponad 2 lata pandemia oraz obecna trudna sytuacja ekonomiczna i graniczna, zupełnie zmieniły rynek usług w Polsce i na świecie wymuszając stworzenie zupełnie nowej jakości obsługi klientów. Obiekty rekreacyjne, sportowe, hotelowe kierujące swoją ofertę do ogółu społeczności, zderzają się często z wieloma trudnymi sytuacjami na płaszczyźnie pracownik – klient. Są to sytuacje, które wymagają nieszablonowych rozwiązań. Szczególnie w obecnym czasie pracownicy są narażeni na stres i zmuszeni do szybkiego reagowania na roszczenia/zastrzeżenia coraz bardziej wymagających, a zarazem zestresowanych trudnymi czasami klientów.
Dlatego proponujemy szkolenie zaprojektowane specjalnie dla Państwa pracowników, dzięki któremu usystematyzują swoją wiedzę i nabędą nowe umiejętności czyniące ich osobami odpornymi na trudne sytuacje i pozwalające na skuteczne rozwiązywanie konfliktów. Dzięki temu wzrośnie zadowolenie Państwa Klientów a firma zyska kompetentnych, zaangażowanych i zmotywowanych pracowników.
Szkolenie pomoże rozpoznać motywy kierujące różnymi typami Klientów i nauczy, co pracownicy obiektu mogą zrobić, gdy znajdą się w trudnej sytuacji.
Aby efektywnie prowadzić sprzedaż i pozyskiwać nowych Klientów potrzebny jest dobry personel. Badania wskazują, że aby poprawić / utrzymać odpowiedni poziom obsługi, pracownicy powinni raz w roku przechodzić odpowiednie szkolenie. To pozwala na bieżące wprowadzanie nowej jakości i wprost przekłada się na zadowolenie klienta oraz bezpośrednie przychody przedsiębiorstwa.
ADRESACI I CELE
Dla kogo:
Pracownicy działów obsługi klienta, recepcji, kas, pracownicy służb sprzątających, ratownicy – czyli dla wszystkich osób mających bezpośredni kontakt z klientem.
Cel szkolenia:
- podniesienie kompetencji zawodowych pracowników,
- zwiększenie motywacji i zaangażowania do pracy,
- wzmocnienie współpracy i komunikacji wewnętrznej,
- zmiana postawy w kontekście nastawienia na cele,
- świadome budowanie pozytywnego wizerunku obiektu, itd.
METODOLOGIA I PROGRAM
Szkolenie realizowane jest w formie warsztatów metodą sekwencyjną. Ćwiczenia poprzedzone są wprowadzeniem do omawianych zagadnień. Pozwala to uczestnikom na skuteczne opanowanie technik postępowania w określonych działaniach. Szkolenie opiera się o studia przypadków, aby uczestnicy mieli możliwość rozwiązywania realnych i bezpośrednio dotyczących ich problemów.
Ramowy program szkolenia:
- Etyka, postawa i standaryzacja w pracy działu obsługi klienta
- Postawa pracownika
- Autoprezentacja
- Standaryzacja i procedury
- Typologia Klientów – zrozumieć różne postawy i typy osobowości
- Komunikacja i budowanie relacji
- Komunikacja interpersonalna – techniki
- Efektywne zarządzanie obsługą klienta w specyficznym środowisku jakim jest obiekt basenowy,
- Projektowania modelu i ścieżki obsługi określonych grup klientów
- Prawidłowa identyfikacja potrzeb klientów w kontekście psychologii obsługi
- Projektowanie nowej komunikacji z klientami, w tym grupami wykluczonymi (senior, os. niepełnosprawna itp.)
- Relacja z „trudnym” Klientem
- Rodzaje zastrzeżeń i powody ich powstawania
- Zasady reagowania na zastrzeżenia Klienta
- Postępowanie ze zdenerwowanym Klientem
- Techniki radzenia sobie ze stresem
- Inteligencja emocjonalna
- Zasady asertywności
- Zrozumienie i empatia
- Zachowanie dystansu emocjonalnego
- Radzenie sobie z presją, manipulacją i krytyką
- Mapowanie drogi rozwoju
- Ćwiczenia podczas każdego panelu tematycznego
- Podsumowanie szkolenia, pytania, wnioski
ZAKRES OFERTY I FINANSOWANIE:
Oferta zawiera:
- DPS - diagnozę potrzeb szkoleniowych,
- 2-dniowe szkolenie w Państwa siedzibie dla jednej grupy pracowników (łącznie 16 h)
- materiały drukowane dla uczestników,
- certyfikaty ukończenia szkolenia dla uczestników.
Cena: 4.500 zł netto (+23% vat) za całą grupę pracowników – szkolenie zamknięte w siedzibie Klienta. (do ceny może zostać doliczony ewentualny koszt dojazdu i noclegu trenera)
Wykonawca:
Portal Basenprof / Polska Grupa Szkoleniowa Humanika – wydawca największego w Polsce portalu branży spa&pool, której eksperci to czołówka najlepszych, doświadczonych praktyków i specjalistów w branży pool.
WYKŁADOWCA:
Diana Sinkiewicz - Ekspert ds. badania rynku i strategii marketingowych, ekspert branży spa, trener biznesu (certyfikacja: Schenk Institute, akredytacja: PARP), socjolog, psycholog biznesu, wykładowca akademicki, redaktor naczelna największego w Polsce portalu branżowego www.basenprof.pl, dyrektor PGS Humanika, prezes Agencji Rozwoju Infrastruktury Basenowej, członkini Rady Konwentu Wydziału Nauk Ekonomicznych Politechniki Koszalińskiej, członkini Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku MŚP, wiceprezes Zachodniopomorskiego Związku Przedsiębiorców i Pracodawców.
Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu kapitałem ludzkim, zarządzaniu sprzedażą i marketingiem, projektowaniu sieci partnerskich, wprowadzaniem na rynek portali branżowych i in.
Autorka publikacji branżowych, prelegent instytucji wsparcia biznesu (m.in. PARP). Wraz z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi założyła Forum Infrastruktury Sportowej.
Od wielu lat pracuje, jako trener i doradca w projektach rozwojowych dla firm. Specjalizuje się w doradztwie i szkoleniach dla obiektów publicznych (hotele, pływalnie, Aquaparki).
Autorka programu P.O.Z. dla obiektów basenowych, koordynator projektu Academy of Pool Experts – podnoszenie kompetencji zawodowych pracowników i kadry menedżerskiej branży pool/spa.
Projekty specjalistyczne: wraz z branżowymi ekspertami prowadzi kompleksowy program doradczo-szkoleniowy dla obiektów sportowo-rekreacyjnych i hoteli spa audytując zgodność z wymogami prawa i procedurami, wdraża nowe modele zarządzania strefami spa (w tym zarządzanie bezpieczeństwem, czystością), optymalizuje koszty eksploatacji, wspiera obiekty na każdym etapie działania. Wdraża rozwiązania systemowe na rzecz wzrostu potencjału obiektów hotelarskich i sportowo-rekreacyjnych, przedstawia dobre praktyki w zarządzaniu strefami spa, jakością wody basenowej, reżimem sanitarnym w obiektach. Certyfikuje strefy basenowe. Prowadzi zespół specjalistów koordynujący projekty inwestycyjne stref spa.
Projekty miękkie: prowadzi warsztaty z komunikacji, budowania i zarządzania zespołem, psychologii sprzedaży, marketingu, obsługi klienta, budowania wizerunku, negocjacji i in.
Wsparcie rynku: buduje strategie marketingowe dla firm, zajmuje się badaniami rynku, działaniami marketingowymi, organizuje konferencje branżowe.
Projekty społeczne: wdraża projekty promujące aktywny wypoczynek na obszarach wodnych, edukację nt. bezpieczeństwa na obszarach wodnych, rozwija inicjatywy związane z aktywnym stylem życia różnych grup społecznych, w szczególności dzieci, seniorów i osób niepełnosprawnych.
Informacji szczegółowych można zasięgnąć bezpośrednio u wykładowcy:
Diana Sinkiewicz
Redaktor Naczelna portalu Basenprof
Ekspert ds. rynku Pool & Spa
Trener rozwoju osobistego, psycholog biznesu
Ekspert ds. marketingu i badań rynku
tel.: +48 604 557 481
e-mail: redakcja@basenprof.pl
JAK DZIAŁAMY?
- Nie prowadzimy wykładów – nasze szkolenia to praktyczne ćwiczenia
- Nasi trenerzy to praktycy - bazujemy na wieloletnim doświadczeniu
- Każde szkolenie przygotowujemy na podstawie diagnozy potrzeb szkoleniowych
- Prowadzimy ewaluację szkolenia zakończoną szczegółowym raportem
- Znamy trendy w branży - podpowiadamy ciekawe rozwiązania
Organizacja nowej strefy Day Spa w obiekcie basenowym
Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce
Strefa Wellness – jak efektywnie zarządzać sprzedażą zabiegów
Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce
Marketing i sprzedaż w Aquaparku i pływalni
Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce
Zarządzanie obiektem rekreacyjno - sportowym
Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce
Zarządzanie procesem zmian organizacyjnych w firmie
Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce
Zarządzanie projektami
Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce
Procesy organizacji pracy i zarządzania zespołem
Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce
Manager Spa – certyfikowany program
Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce
Proces technologiczny na pływalni
Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce
Prowadzimy także projekty szkoleniowo-doradcze:
- Zarządzanie utrzymaniem czystości stref basenowych i saunowych
- Organizacja bezpieczeństwa stref basenowych i saunowych
- Systemy i narzędzia prawidłowej obsługi w obiektach
- Audytowanie i doradztwo i.in.
Programy edukacyjne i doradcze – możliwość dofinansowania UE do 80% (wspieramy na każdym etapie pozyskania dotacji od wniosku, po realizację i rozliczenie).
Pobierz ulotkę APE - www.basenprof.pl/pliki/ape.pdf