Rozmowy branżowe Konferencje Academy of Pool Experts Dodaj firmę Newsletter TV Basenprof



















Academy of Pool Experts - APE to jedyny w Polsce systemowy, certyfikowany program podnoszenia kompetencji zawodowych pracowników i kadry menedżerskiej branży pool / spa.

Program APE realizowany jest przez kadrę wykładowców - ekspertów z wieloletnim praktycznym doświadczeniem branżowym.

APE to kompleksowy zakres szkoleniowy dla pracowników wszystkich działów obiektu:
Wyedukowani i dobrze przygotowani pracownicy to:
Zostań członkiem Akademii APE

Informacje i zgłoszenia: tel. +48 794 557 481 e-mail: portal@basenprof.pl

Zarządzanie bezpieczeństwem stref basenowych

Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce

Zarządzanie utrzymaniem czystości

Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce

Obsługa Klienta i praca z „Trudnym Klientem” - warsztaty zamknięte w siedzibie Klienta

„NOWA JAKOŚĆ W OBSŁUDZE KLIENTA, PRACA Z "TRUDNYM" KLIENTEM”. KOMPLEKSOWY PROGRAM SZKOLENIOWY DLA OBIEKTÓW BASENOWYCH / SPORTOWYCH.

INFORMACJE NT. WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH

Trwająca ponad 2 lata pandemia oraz obecna trudna sytuacja ekonomiczna i graniczna, zupełnie zmieniły rynek usług w Polsce i na świecie wymuszając stworzenie zupełnie nowej jakości obsługi klientów. Obiekty rekreacyjne, sportowe, hotelowe kierujące swoją ofertę do ogółu społeczności, zderzają się często z wieloma trudnymi sytuacjami na płaszczyźnie pracownik – klient. Są to sytuacje, które wymagają nieszablonowych rozwiązań. Szczególnie w obecnym czasie pracownicy są narażeni na stres i zmuszeni do szybkiego reagowania na roszczenia/zastrzeżenia coraz bardziej wymagających, a zarazem zestresowanych trudnymi czasami klientów.
Dlatego proponujemy szkolenie zaprojektowane specjalnie dla Państwa pracowników, dzięki któremu usystematyzują swoją wiedzę i nabędą nowe umiejętności czyniące ich osobami odpornymi na trudne sytuacje i pozwalające na skuteczne rozwiązywanie konfliktów. Dzięki temu wzrośnie zadowolenie Państwa Klientów a firma zyska kompetentnych, zaangażowanych i zmotywowanych pracowników.
Szkolenie pomoże rozpoznać motywy kierujące różnymi typami Klientów i nauczy, co pracownicy obiektu mogą zrobić, gdy znajdą się w trudnej sytuacji.

Aby efektywnie prowadzić sprzedaż i pozyskiwać nowych Klientów potrzebny jest dobry personel. Badania wskazują, że aby poprawić / utrzymać odpowiedni poziom obsługi, pracownicy powinni raz w roku przechodzić odpowiednie szkolenie. To pozwala na bieżące wprowadzanie nowej jakości i wprost przekłada się na zadowolenie klienta oraz bezpośrednie przychody przedsiębiorstwa.

ADRESACI I CELE

Dla kogo:
Pracownicy działów obsługi klienta, recepcji, kas, pracownicy służb sprzątających, ratownicy – czyli dla wszystkich osób mających bezpośredni kontakt z klientem.

Cel szkolenia:
  • podniesienie kompetencji zawodowych pracowników,
  • zwiększenie motywacji i zaangażowania do pracy,
  • wzmocnienie współpracy i komunikacji wewnętrznej,
  • zmiana postawy w kontekście nastawienia na cele,
  • świadome budowanie pozytywnego wizerunku obiektu, itd.

METODOLOGIA I PROGRAM

Szkolenie realizowane jest w formie warsztatów metodą sekwencyjną. Ćwiczenia poprzedzone są wprowadzeniem do omawianych zagadnień. Pozwala to uczestnikom na skuteczne opanowanie technik postępowania w określonych działaniach. Szkolenie opiera się o studia przypadków, aby uczestnicy mieli możliwość rozwiązywania realnych i bezpośrednio dotyczących ich problemów.

Ramowy program szkolenia:
  1. Etyka, postawa i standaryzacja w pracy działu obsługi klienta
  2. Postawa pracownika
  3. Autoprezentacja
  4. Standaryzacja i procedury
  5. Typologia Klientów – zrozumieć różne postawy i typy osobowości
  6. Komunikacja i budowanie relacji
  7. Komunikacja interpersonalna – techniki
  8. Efektywne zarządzanie obsługą klienta w specyficznym środowisku jakim jest obiekt basenowy,
  9. Projektowania modelu i ścieżki obsługi określonych grup klientów
  10. Prawidłowa identyfikacja potrzeb klientów w kontekście psychologii obsługi
  11. Projektowanie nowej komunikacji z klientami, w tym grupami wykluczonymi (senior, os. niepełnosprawna itp.)
  12. Relacja z „trudnym” Klientem
  13. Rodzaje zastrzeżeń i powody ich powstawania
  14. Zasady reagowania na zastrzeżenia Klienta
  15. Postępowanie ze zdenerwowanym Klientem
  16. Techniki radzenia sobie ze stresem
  17. Inteligencja emocjonalna
  18. Zasady asertywności
  19. Zrozumienie i empatia
  20. Zachowanie dystansu emocjonalnego
  21. Radzenie sobie z presją, manipulacją i krytyką
  22. Mapowanie drogi rozwoju
  23. Ćwiczenia podczas każdego panelu tematycznego
  24. Podsumowanie szkolenia, pytania, wnioski


ZAKRES OFERTY I FINANSOWANIE:

Oferta zawiera:
  • DPS - diagnozę potrzeb szkoleniowych,
  • 2-dniowe szkolenie w Państwa siedzibie dla jednej grupy pracowników (łącznie 16 h)
  • materiały drukowane dla uczestników,
  • certyfikaty ukończenia szkolenia dla uczestników.


Cena: 4.500 zł netto (+23% vat) za całą grupę pracowników – szkolenie zamknięte w siedzibie Klienta. (do ceny może zostać doliczony ewentualny koszt dojazdu i noclegu trenera)
Wykonawca:

Portal Basenprof / Polska Grupa Szkoleniowa Humanika – wydawca największego w Polsce portalu branży spa&pool, której eksperci to czołówka najlepszych, doświadczonych praktyków i specjalistów w branży pool.

WYKŁADOWCA:
Diana Sinkiewicz - Ekspert ds. badania rynku i strategii marketingowych, ekspert branży spa, trener biznesu (certyfikacja: Schenk Institute, akredytacja: PARP), socjolog, psycholog biznesu, wykładowca akademicki, redaktor naczelna największego w Polsce portalu branżowego www.basenprof.pl, dyrektor PGS Humanika, prezes Agencji Rozwoju Infrastruktury Basenowej, członkini Rady Konwentu Wydziału Nauk Ekonomicznych Politechniki Koszalińskiej, członkini Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku MŚP, wiceprezes Zachodniopomorskiego Związku Przedsiębiorców i Pracodawców.
Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu kapitałem ludzkim, zarządzaniu sprzedażą i marketingiem, projektowaniu sieci partnerskich, wprowadzaniem na rynek portali branżowych i in.
Autorka publikacji branżowych, prelegent instytucji wsparcia biznesu (m.in. PARP). Wraz z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi założyła Forum Infrastruktury Sportowej.
Od wielu lat pracuje, jako trener i doradca w projektach rozwojowych dla firm. Specjalizuje się w doradztwie i szkoleniach dla obiektów publicznych (hotele, pływalnie, Aquaparki).
Autorka programu P.O.Z. dla obiektów basenowych, koordynator projektu Academy of Pool Experts – podnoszenie kompetencji zawodowych pracowników i kadry menedżerskiej branży pool/spa.

Projekty specjalistyczne: wraz z branżowymi ekspertami prowadzi kompleksowy program doradczo-szkoleniowy dla obiektów sportowo-rekreacyjnych i hoteli spa audytując zgodność z wymogami prawa i procedurami, wdraża nowe modele zarządzania strefami spa (w tym zarządzanie bezpieczeństwem, czystością), optymalizuje koszty eksploatacji, wspiera obiekty na każdym etapie działania. Wdraża rozwiązania systemowe na rzecz wzrostu potencjału obiektów hotelarskich i sportowo-rekreacyjnych, przedstawia dobre praktyki w zarządzaniu strefami spa, jakością wody basenowej, reżimem sanitarnym w obiektach. Certyfikuje strefy basenowe. Prowadzi zespół specjalistów koordynujący projekty inwestycyjne stref spa.

Projekty miękkie: prowadzi warsztaty z komunikacji, budowania i zarządzania zespołem, psychologii sprzedaży, marketingu, obsługi klienta, budowania wizerunku, negocjacji i in.

Wsparcie rynku: buduje strategie marketingowe dla firm, zajmuje się badaniami rynku, działaniami marketingowymi, organizuje konferencje branżowe.

Projekty społeczne: wdraża projekty promujące aktywny wypoczynek na obszarach wodnych, edukację nt. bezpieczeństwa na obszarach wodnych, rozwija inicjatywy związane z aktywnym stylem życia różnych grup społecznych, w szczególności dzieci, seniorów i osób niepełnosprawnych.


Informacji szczegółowych można zasięgnąć bezpośrednio u wykładowcy:

Diana Sinkiewicz
Redaktor Naczelna portalu Basenprof
Ekspert ds. rynku Pool & Spa
Trener rozwoju osobistego, psycholog biznesu
Ekspert ds. marketingu i badań rynku
tel.: +48 604 557 481
e-mail: redakcja@basenprof.pl


JAK DZIAŁAMY?

  • Nie prowadzimy wykładów – nasze szkolenia to praktyczne ćwiczenia
  • Nasi trenerzy to praktycy - bazujemy na wieloletnim doświadczeniu
  • Każde szkolenie przygotowujemy na podstawie diagnozy potrzeb szkoleniowych
  • Prowadzimy ewaluację szkolenia zakończoną szczegółowym raportem
  • Znamy trendy w branży - podpowiadamy ciekawe rozwiązania

Organizacja nowej strefy Day Spa w obiekcie basenowym

Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce

Strefa Wellness – jak efektywnie zarządzać sprzedażą zabiegów

Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce

Marketing i sprzedaż w Aquaparku i pływalni

Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce

Zarządzanie obiektem rekreacyjno - sportowym

Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce

Zarządzanie procesem zmian organizacyjnych w firmie

Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce

Zarządzanie projektami

Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce

Procesy organizacji pracy i zarządzania zespołem

Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce

Manager Spa – certyfikowany program

Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce

Proces technologiczny na pływalni

Uzupełniamy informacje – zapraszamy wkrótce


Prowadzimy także projekty szkoleniowo-doradcze:
Programy edukacyjne i doradcze – możliwość dofinansowania UE do 80% (wspieramy na każdym etapie pozyskania dotacji od wniosku, po realizację i rozliczenie).

Pobierz ulotkę APE - www.basenprof.pl/pliki/ape.pdf


Konferencja Hotel Spa Baseny i Saunaria


Academy od Pool Experts


Agencja Rozwoju Infrastruktury Basenowej



Copyrigth Basenprof © 2012-2024. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, rozpowszechnianie bez zgody Wydawcy zabronione.