Foto-Fitnet Sp. z o.o.
2020-03-30
ZAMKNIĘTE - Jakie zadania zaplanować dla kierownictwa, marketingu, księgowości, kas?
Zapraszamy do przeczytania kolejnego artykułu z cyklu propozycji na efektywne zaplanowanie pracy w obiektach.
ZAMKNIĘTE – taki napis widzimy na drzwiach obiektów wszystkich naszych klientów. Na wszystkich stronach internetowych identyczne informacje. Z dnia na dzień kompletne odcięcie od przychodów, personel krzątający się bez celu lub skierowany na różnej podstawie do domu.
Nadszedł ciężki czas dla wszystkich, także dla nas – wspólnie walczymy z niewidzialnym wrogiem i na pewno nie poddamy się. Trzeba żyć dalej i wykorzystać tę sytuację jak tylko się da. Część obiektów już pierwszego dnia zamknięcia rozpoczęła drobne remonty, konserwacje a niektórzy wykonują wręcz wszystkie zadania z przerwy technologicznej. Zastanawialiśmy się jak my możemy pomóc wypełnić ten czas naszym klientom, doszliśmy do wniosku że da się coś zrobić. Znajdziemy na to czas pomimo tego, że wszystkie kontraktowe realizacje (budowy nowych obiektów) są wykonywane wg planów, cały czas, beż żadnych zmian.
Jakie zadania można teraz rozplanować dla kierownictwa, marketingu, księgowości, kas?
Chcielibyśmy zaproponować wszystkim naszym klientom (a może nie tylko) aby ten czas wykorzystać na głębsze poznanie oprogramowania i jego możliwości, które są ogromne. Stopień wykorzystania dostarczanych przez nas narzędzi oceniamy na 5-10%, a naprawdę da się dużo więcej.
Upraszczając procedury, unowocześniając sposoby działania, a często zmieniając sposoby obsługi klientów. Na pewno okaże się, że wiele rzeczy można zrobić szybciej i wydajniej.
To jest też znakomity moment dla działów marketingu, kierowników, księgowych, dyrektorów czy prezesów na analizy – finansowe, statystyczne i inne.
To jest dobry moment na ZAPLANOWANIE zmian w cennikach, zmianę oferty, plany na przyszłość – dowolnie odległą przyszłość.
To dobry czas na telefoniczne konsultacje dyrektora z kasjerką która najlepiej opowie i zbierze do jednego maila wszystkie problemy z jakimi się boryka i co by zmieniła – wystarczy wybrać właściwego kasjera.
Swoje na pewno dorzuci księgowość i inne osoby które mają bezpośredni kontakt z klientem. Pomińcie drogę służbową, pomińcie oficjalne kanały komunikacji, a dowiecie się wielu „ciekawych” rzeczy... Wtedy skontaktujcie się nami.
ZAMKNIĘTE – taki napis widzimy na drzwiach obiektów wszystkich naszych klientów. Na wszystkich stronach internetowych identyczne informacje. Z dnia na dzień kompletne odcięcie od przychodów, personel krzątający się bez celu lub skierowany na różnej podstawie do domu.
Nadszedł ciężki czas dla wszystkich, także dla nas – wspólnie walczymy z niewidzialnym wrogiem i na pewno nie poddamy się. Trzeba żyć dalej i wykorzystać tę sytuację jak tylko się da. Część obiektów już pierwszego dnia zamknięcia rozpoczęła drobne remonty, konserwacje a niektórzy wykonują wręcz wszystkie zadania z przerwy technologicznej. Zastanawialiśmy się jak my możemy pomóc wypełnić ten czas naszym klientom, doszliśmy do wniosku że da się coś zrobić. Znajdziemy na to czas pomimo tego, że wszystkie kontraktowe realizacje (budowy nowych obiektów) są wykonywane wg planów, cały czas, beż żadnych zmian.
Jakie zadania można teraz rozplanować dla kierownictwa, marketingu, księgowości, kas?
Chcielibyśmy zaproponować wszystkim naszym klientom (a może nie tylko) aby ten czas wykorzystać na głębsze poznanie oprogramowania i jego możliwości, które są ogromne. Stopień wykorzystania dostarczanych przez nas narzędzi oceniamy na 5-10%, a naprawdę da się dużo więcej.
Upraszczając procedury, unowocześniając sposoby działania, a często zmieniając sposoby obsługi klientów. Na pewno okaże się, że wiele rzeczy można zrobić szybciej i wydajniej.
To jest też znakomity moment dla działów marketingu, kierowników, księgowych, dyrektorów czy prezesów na analizy – finansowe, statystyczne i inne.
To jest dobry moment na ZAPLANOWANIE zmian w cennikach, zmianę oferty, plany na przyszłość – dowolnie odległą przyszłość.
To dobry czas na telefoniczne konsultacje dyrektora z kasjerką która najlepiej opowie i zbierze do jednego maila wszystkie problemy z jakimi się boryka i co by zmieniła – wystarczy wybrać właściwego kasjera.
Swoje na pewno dorzuci księgowość i inne osoby które mają bezpośredni kontakt z klientem. Pomińcie drogę służbową, pomińcie oficjalne kanały komunikacji, a dowiecie się wielu „ciekawych” rzeczy... Wtedy skontaktujcie się nami.
Co dokładnie możemy dla Was zrobić, zdalnie i bezpłatnie?
Możemy:
- skonsultować istniejące „problemy” i zaproponować rozwiązania,
- w szczegółach pokazać jak korzystać z analiz i rozbudowanych raportów – zobaczycie ile ciekawych zagadnień z tego wyniknie,
- przeszkolić dowolną ilość personelu – szczególnie nowe osoby które uczyły się programu od innych,
- pomóc zaplanować reorganizację cennika tak aby był czytelny, atrakcyjny a wpływy żeby choć trochę się zwiększyły.
Podjęliśmy także decyzję, że na czas zamknięcia obiektów będziemy bezpłatnie pomagać, abyście mogli pracować zdalnie bez ograniczeń, tj. będziemy pomagać konfigurować zdalny dostęp do Waszych serwerów. Jeśli zakupione licencje nie będą pozwalały na uruchomienie dodatkowych stanowisk zwiększymy tę ilość także bezpłatnie.
Dla klientów ze starymi wersjami systemu (bez prawa do bezpłatnej aktualizacji) chcemy zaproponować jego najnowszą wersję – fakturę wystawimy 3 miesiące po zniesieniu nakazu zamknięcia obiektów.
Przyszłość… Planowanie… Możliwości
Teraz o przyszłości, choć ciężko ją przewidzieć..
Planujmy, z głową – o pieniądzach rozmawiajmy. Pomimo wszystko inwestujcie aby osiągnąć realne korzyści. Pomyślcie o częściowej automatyzacji, o sprzedaży internetowej o tym, że może się to przełożyć na materialne oszczędności.
Możemy:
- skonsultować istniejące „problemy” i zaproponować rozwiązania,
- w szczegółach pokazać jak korzystać z analiz i rozbudowanych raportów – zobaczycie ile ciekawych zagadnień z tego wyniknie,
- przeszkolić dowolną ilość personelu – szczególnie nowe osoby które uczyły się programu od innych,
- pomóc zaplanować reorganizację cennika tak aby był czytelny, atrakcyjny a wpływy żeby choć trochę się zwiększyły.
Podjęliśmy także decyzję, że na czas zamknięcia obiektów będziemy bezpłatnie pomagać, abyście mogli pracować zdalnie bez ograniczeń, tj. będziemy pomagać konfigurować zdalny dostęp do Waszych serwerów. Jeśli zakupione licencje nie będą pozwalały na uruchomienie dodatkowych stanowisk zwiększymy tę ilość także bezpłatnie.
Dla klientów ze starymi wersjami systemu (bez prawa do bezpłatnej aktualizacji) chcemy zaproponować jego najnowszą wersję – fakturę wystawimy 3 miesiące po zniesieniu nakazu zamknięcia obiektów.
Przyszłość… Planowanie… Możliwości
Teraz o przyszłości, choć ciężko ją przewidzieć..
Planujmy, z głową – o pieniądzach rozmawiajmy. Pomimo wszystko inwestujcie aby osiągnąć realne korzyści. Pomyślcie o częściowej automatyzacji, o sprzedaży internetowej o tym, że może się to przełożyć na materialne oszczędności.
Jakie macie możliwości? W czym wybierać?
Poniżej cała lista:
- kontrola dostępu – uszczelnienie finansowe obiektu lub poszczególnych usług (np. strefa saun),
- dyspenser opasek – automat wydający opaski z transponderem – klient po przyłożeniu karty abonamentowej otrzymuje opaskę i sam wchodzi na obiekt (w wersji z płatnościami elektronicznymi możemy obsłużyć każdego klienta),
- zwrotnik opasek – każdy klient wychodzący z obiektu i nie posiadający dopłat może oddać opaskę do automatu i wyjść przez dowolną, sprzężoną z nim bramkę,
- automat płatniczy – klient wychodzący, z dopłatami, może je samodzielnie rozliczyć – ten sam automat sprawdza się rewelacyjnie na wszystkich basenach otwartych jako automat biletowy,
- automatyczna szatnia na odzież wierzchnią – nowość polskiej produkcji – można ustawić moduł w holu, można zabudować pomieszczenie – klient sam pozostawia do bezpiecznego przechowania kurtkę, płaszcz i/lub niewielki bagaż,
- integracja ESOK ze stronami www – to bardzo tanie i użyteczne narzędzie, przynoszące natychmiastowy efekt w postaci przekierowania sprzedaży na serwis www. Zakup abonamentu czy jego doładowanie nie jest żadnym problemem. Otwarty całą dobę nowy kanał sprzedaży. Bez L4, bez urlopu, bez dyskusji. Z opinii obiektów które z tego (naszego!) rozwiązania korzystają do sieci przeniosło się od 12 do 70% klientów (transakcji). To nie oznacza, że zlikwidujecie stanowisko kasowe, ale dużo rzadziej będziecie uruchamiali dodatkowe stanowiska obsługi, lub wcale ich nie będziecie musieli uruchamiać. Oprócz powyższego to narzędzie na bieżąco „wyciąga” z ESOK stan zajętości torów – dość już wysyłania mniej lub bardziej skomplikowanych plików xls czy pdf na strony po każdej zmianie.
A może zacząć zarabiać na parkingu? Inwestycja nie ogromna a przynosi dochody co sprawdziło już wiele obiektów. Pobór opłat można uzależnić od tego czy klient korzysta z obiektu czy nie i od wielu innych rzeczy...
Poniżej cała lista:
- kontrola dostępu – uszczelnienie finansowe obiektu lub poszczególnych usług (np. strefa saun),
- dyspenser opasek – automat wydający opaski z transponderem – klient po przyłożeniu karty abonamentowej otrzymuje opaskę i sam wchodzi na obiekt (w wersji z płatnościami elektronicznymi możemy obsłużyć każdego klienta),
- zwrotnik opasek – każdy klient wychodzący z obiektu i nie posiadający dopłat może oddać opaskę do automatu i wyjść przez dowolną, sprzężoną z nim bramkę,
- automat płatniczy – klient wychodzący, z dopłatami, może je samodzielnie rozliczyć – ten sam automat sprawdza się rewelacyjnie na wszystkich basenach otwartych jako automat biletowy,
- automatyczna szatnia na odzież wierzchnią – nowość polskiej produkcji – można ustawić moduł w holu, można zabudować pomieszczenie – klient sam pozostawia do bezpiecznego przechowania kurtkę, płaszcz i/lub niewielki bagaż,
- integracja ESOK ze stronami www – to bardzo tanie i użyteczne narzędzie, przynoszące natychmiastowy efekt w postaci przekierowania sprzedaży na serwis www. Zakup abonamentu czy jego doładowanie nie jest żadnym problemem. Otwarty całą dobę nowy kanał sprzedaży. Bez L4, bez urlopu, bez dyskusji. Z opinii obiektów które z tego (naszego!) rozwiązania korzystają do sieci przeniosło się od 12 do 70% klientów (transakcji). To nie oznacza, że zlikwidujecie stanowisko kasowe, ale dużo rzadziej będziecie uruchamiali dodatkowe stanowiska obsługi, lub wcale ich nie będziecie musieli uruchamiać. Oprócz powyższego to narzędzie na bieżąco „wyciąga” z ESOK stan zajętości torów – dość już wysyłania mniej lub bardziej skomplikowanych plików xls czy pdf na strony po każdej zmianie.
A może zacząć zarabiać na parkingu? Inwestycja nie ogromna a przynosi dochody co sprawdziło już wiele obiektów. Pobór opłat można uzależnić od tego czy klient korzysta z obiektu czy nie i od wielu innych rzeczy...
Jak widzicie możliwości jest wiele, może wymyślicie coś o czym my nie pomyśleliśmy? Informatyka to otwarta dziedzina, tu nie ma rzeczy niemożliwych, ogranicza nas tylko czas i pieniądze.
Zapraszam do kontaktu.
Marcin Piaskowski - prezes zarządu spółki Fitnet, ekspert portalu Basenprof
Tel. +48 603 099 648
www.fitnet.pl
(pełne oświadczenie spółki na czas zamknięcia obiektów: www.fitnet.pl/oswiadczenie )
Zapraszam do kontaktu.
Marcin Piaskowski - prezes zarządu spółki Fitnet, ekspert portalu Basenprof
Tel. +48 603 099 648
www.fitnet.pl
(pełne oświadczenie spółki na czas zamknięcia obiektów: www.fitnet.pl/oswiadczenie )