Foto - UM Wrocław
2019-06-25
15-milionowy klient we wrocławskim Aquaparku
W poniedziałek, 10 czerwca, wrocławski aquapark gościł 15-milionowego klienta. To rodzina spoza Wrocławia, która zakupiła szczęśliwą wejściówkę około godziny 11.40.
Zwycięska rodzina przyjechała do Wrocławia w upalny poniedziałek, aby skorzystać z uroków Aquaparku i zafundować sobie nieco ochłody. Jak się okazało, ich wejściówka była tą, na którą we Wrocławskim Parku Wodnym czekano – 15-milionową. Szczęśliwcy nabyli ją około godziny 11.40.
– Nie spodziewałam się, że to właśnie nam uda się zwyciężyć i zostać 15-milionowym klientem wrocławskiego Aquaparku. Kiedy weszliśmy do środka, zobaczyłam balony i widziałam skupisko kilku osób. Nie wiedziałam jednak, że to z okazji takiego jubileuszu. Jesteśmy naprawdę miło zaskoczeni i nadal nie dowierzamy, że otrzymujemy od parku wodnego prezent – mówiła tuż po zakupie szczęśliwego biletu pani Michalina, która do Aquaparku przyjechała z mężem i dwiema córkami.
Nagrodą był roczny karnet VIP
W ramach przygotowanej niespodzianki zwycięzcy otrzymali od wrocławskiego Aquaparku roczny karnet VIP oraz kilka biletów rodzinnych.
– Serdecznie gratulujemy całej rodzinie, która nas dziś odwiedziła, i oczywiście zachęcamy do częstszego korzystania z naszych usług. Patrząc na rosnące statystyki odwiedzin naszego obiektu, mamy nadzieję, że w krótkim czasie będziemy świętować 20-milionowego klienta – dodał prezes Aquapark Wrocław Grzegorz Kaliszczak, który wręczył szczęśliwcom nagrodę.
– Z racji tego, że nie mieszkamy we Wrocławiu, dotychczas zbyt często nie odwiedzaliśmy Aquaparku. Jednak teraz, posiadając roczny karnet, na pewno będziemy stałymi bywalcami tego miejsca, tym bardziej że niebawem zaczynają się wakacje, więc dzieci będą miały niezwykłą frajdę, korzystając z usług Aquaparku – twierdzili dzisiejsi zwycięzcy.
Warto zaznaczyć, że Wrocławski Park Wodny po raz kolejny pobił rekord frekwencji oraz zysków. Tylko w 2018 roku obiekt odwiedziło niemal 1,759 mln osób, zaś spółka wygenerowała zysk w wysokości 13,7 mln zł. To ponad 1 mln zł więcej niż w ubiegłym roku. To właśnie 2018 rok był dla Aquaparku zdecydowanie najlepszy, co po raz kolejny pozwoliło usytuować wrocławski obiekt w pierwszej trójce najpopularniejszych parków wodnych Europy.
Zwycięska rodzina przyjechała do Wrocławia w upalny poniedziałek, aby skorzystać z uroków Aquaparku i zafundować sobie nieco ochłody. Jak się okazało, ich wejściówka była tą, na którą we Wrocławskim Parku Wodnym czekano – 15-milionową. Szczęśliwcy nabyli ją około godziny 11.40.
– Nie spodziewałam się, że to właśnie nam uda się zwyciężyć i zostać 15-milionowym klientem wrocławskiego Aquaparku. Kiedy weszliśmy do środka, zobaczyłam balony i widziałam skupisko kilku osób. Nie wiedziałam jednak, że to z okazji takiego jubileuszu. Jesteśmy naprawdę miło zaskoczeni i nadal nie dowierzamy, że otrzymujemy od parku wodnego prezent – mówiła tuż po zakupie szczęśliwego biletu pani Michalina, która do Aquaparku przyjechała z mężem i dwiema córkami.
Nagrodą był roczny karnet VIP
W ramach przygotowanej niespodzianki zwycięzcy otrzymali od wrocławskiego Aquaparku roczny karnet VIP oraz kilka biletów rodzinnych.
– Serdecznie gratulujemy całej rodzinie, która nas dziś odwiedziła, i oczywiście zachęcamy do częstszego korzystania z naszych usług. Patrząc na rosnące statystyki odwiedzin naszego obiektu, mamy nadzieję, że w krótkim czasie będziemy świętować 20-milionowego klienta – dodał prezes Aquapark Wrocław Grzegorz Kaliszczak, który wręczył szczęśliwcom nagrodę.
– Z racji tego, że nie mieszkamy we Wrocławiu, dotychczas zbyt często nie odwiedzaliśmy Aquaparku. Jednak teraz, posiadając roczny karnet, na pewno będziemy stałymi bywalcami tego miejsca, tym bardziej że niebawem zaczynają się wakacje, więc dzieci będą miały niezwykłą frajdę, korzystając z usług Aquaparku – twierdzili dzisiejsi zwycięzcy.
Warto zaznaczyć, że Wrocławski Park Wodny po raz kolejny pobił rekord frekwencji oraz zysków. Tylko w 2018 roku obiekt odwiedziło niemal 1,759 mln osób, zaś spółka wygenerowała zysk w wysokości 13,7 mln zł. To ponad 1 mln zł więcej niż w ubiegłym roku. To właśnie 2018 rok był dla Aquaparku zdecydowanie najlepszy, co po raz kolejny pozwoliło usytuować wrocławski obiekt w pierwszej trójce najpopularniejszych parków wodnych Europy.
Materiały: UM Wrocław